nedeľa 23. januára 2011

Dnešná návšteva.

Dnes 23.1.2011 zaznel o 11:50 hod. na našom byte zvonček. Kto by to mohol byť pomyslel som si? Nejaký nečakaný hosť asi. Idem ku dverám otváram ich a zrazu oproti mne stojí muž a žena, muž okolo 50 rokov žena asi o desať rokov staršia. Pozdravil som ich dobrý deň čo si prosíte zaznelo z mojich úst, keď že som ich nepoznal, ale tušil som asi kto to bude. Pani okolo 60-tky začala rozprávať. Dobrý deň priniesli sme Vám radostnú zvesť... , my sme svedkovia Jehovovi. Ja som v zápätí odpovedal ja som kresťan. Potom to oboznámení sa navzájom náš rozhovor pokračoval v tom, že ma začal presviedčať o tom aké je kresťanstvo zlé a nespravodlivé komunikácia prebiehala medzi mnou a postarším pánom. Pýta sa ma či čítam Bibliu hovorím áno
Rozhovor sa zvrtol na to, že my kresťania sme zodpovedný podľa svedkov Jehovových zodpovedný za 1. sv a 2. sv. vojnu, tak to už bola silná káva aj na mňa tak som sa opýtal ako to postarší pán mi odvetil že svedkovia Jehovovi nebojovali v  žiadnej vojne a nie sú preto zodpovedný za tie vojny. Super argument. Potom sme chvíľu ešte rozprávali a argument ďalší bol ten, že terajší náš pápež Benedikt XVI bol v Hitlerjugend. V období komunizmu v Československu bolo mnoho chlapcov v organizáciach podobných tým ako Hitlerjugend, iskričky či pionieri a teraz z týchto chlapcov nemôžu byť kňazi? Rozhovor ešte ukončili či mi môžu ponúknuť nejaké časopisy, alebo letáky moja odpoveď bola nie ďakujem. Zaujímavé stretnutie a to všetko keď prebieha týždeň za zjednotenie kresťanov. Ešte môj postreh a v čom obdivujem týchto svedkov Jehovových je ten, že majú odvahu chodiť v dvojiciach z domu do domu a rozprávať sa s ľuďmi o tom čo oni považujú za dôležité.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára