nedeľa 25. septembra 2011

Kráľ Dávid

"Len v Bohu sa moja duša upokojí, od neho je moja nádej. Len on je moja skala, moja spása a môj hrad. Nebudem sa báť" O kráľovi Dávidovi Boh povedal: Našiel som Dávida, syna Jesseho, muža podľa svojho srdca, ktorý vždy bude plniť moju vôľu" (Sk 13, 22). Čím si tento muž viery vyslúžil také krásne svedectvo? Odpoveď nám dáva 62. žalm. Pretože vo všetkom celkom dôveroval Bohu a chcel byť úplne závislý od Neho. V tomto Žalme však Dávid nehovorí len o svojich skúsenostiach s Bohom, ktorému dôveroval, ak aj nás vyzýva k životu dôvery: "Ľudia, dúfajte v neho v každom čase, vylievajte si pred ním srdce! Boh je našim útočiskom. Pokiaľ dúfame v ľudí, budeme vždy znovu sklamaní. Boh, ktorému dôverujeme, a v ktorom nachádzame spásu, slávu, silu a útočisko, je Boh sily dobroty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára